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Actualidad · Convocatoria

Subvenciones para apoyar la estrategia y acción internacional de las pymes de la Comunidad Valenciana 2024

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Muestra tus productos, genera contactos y atrae inversores: ven a eMerge Americas 2024

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Misión Prospección Ecosistema de Miami y Feria Americas 2024 | del 16 al 19 de abril de 2024

IVACE INTERNACIONAL organiza una misión de prospección del ecosistema de Miami y la participación de startups de la Comunidad Valenciana en la feria eMerge Americas 2024, en colaboración con ICEX...

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Misión Tecnológica a Emiratos Árabes del 5 al 8 de marzo de 2024

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IVACE INTERNACIONAL organiza una Misión Tecnológica a los Emiratos Árabes Unidos del 5 al 8 de marzo próximo. La coordinación de la agenda de prospección del ecosistema emiratí y otras reuniones que...

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Misión empresarial de startups a México

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Hospitality Ventures lanza una convocatoria para formar parte de la misión empresarial de startups que se realizará en México y que tendrá lugar del 19 al 25 de noviembre de 2023. El objetivo de la...

Startup Valencia

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¿Por qué realizar un Internship en USA?

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Ventajas de realizar un Internship

Hacer un Internship es Estados Unidos: la mejor opción Realizar un Internship en USA es el sueño de muchos estudiantes y recién egresados. Es la posibilidad de conocer de primera mano las empresas...

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Ayudas a la promoción exterior de la Comunitat Valenciana para el ejercicio 2023 - Internacionalización

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La Conselleria de Economía Sostenible, Sectores Productivos, Comercio y Trabajo ha lanzado las ayudas a la promoción exterior de la Comunitat Valenciana para el ejercicio 2023 - Internacionalización...

Centro Europeo de Empresas e Innovación de Elche (CEEI - Elche)

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Cuales son las mejores carreras universitarias para emprendedores

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Aprende cuales carreras te pueden beneficiar si quieres armar tu propia empresa

1. NegociosLicenciaturas en línea en Gestión de Recursos HumanosUna de las mayores ventajas de una licenciatura en negocios para los empresarios es la movilidad ascendente. Algunos emprendedores...

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Fluyezcambios: Concurso SEO Perú

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De Forobeta y Fluyez

Bienvenidos a mi experimento SEO para la keyword Fluyezcambios. Fluyezcambios es la palabra clave a posicionar del nuevo Concurso SEO 2022 patrocinado por Fluyez y Forobeta, donde quien esté...

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Subvenciones para la mejora de la gestión de la internacionalización de las pymes de la Comunidad Valenciana

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El Instituto Valenciano de Competitividad Empresarial (IVACE) lanza la convocatoria para las "Subvenciones para la mejora de la gestión de la internacionalización de las pymes de la Comunidad...

Centro Europeo de Empresas e Innovación de Elche (CEEI - Elche)

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Sumérgete en las oportunidades que ofrece Asia

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Del 29 al 31 de marzo

El mayor peso de la economía global se encuentra en estos momentos en el Pacífico, donde se concentra tanto el tráfico marítimo como de comercio e industria. El acuerdo de libre comercio de la...

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Ayudas de apoyo a la promoción Exterior en el marco de la crisis de la Covid-19 para el
ejercicio 2022

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La Conselleria de Economía Sostenible, Sectores Productivos, Comercio y Trabajo lanza las ayudas de apoyo a la promoción Exterior en el marco de la crisis de la Covid-19 para el ejercicio 2022...

Centro Europeo de Empresas e Innovación de Elche (CEEI - Elche)

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Com vendre a través de les emocions

Article de Yolanda Pérez Escudero, psicòloga en 'Eclipse Soluciones'

Centro Europeo de Empresas e Innovación de Elche (CEEI - Elche)

Centro Europeo de Empresas e Innovación de Elche (CEEI - Elche)

Publicado el jueves, 22 de febrero de 2018 a las 12:26

T’has fixat per què compres on compres? T’has adonat si la personalitat del venedor té alguna cosa a veure o soles és el preu del producte? Alguna vegada has pagat inclús un poc més que en altre lloc sabent que era més barat o estava un poc més lluny de la teua casa? T’has preguntat per què?

Bé, els estudis ens diuen que les persones comprem no solament pel preu d’un producte, sinó per altres característiques que estan més relacionades amb la personalitat i les emocions de qui ens ven el producte. Existeixen alguns models que ens expliquen perquè els clients compren on compren. Per exemple, el mètode SONCAS, ens diu que les persones comprem per:

  • S (Seguretat que en ofereix qui ven el producte o servici)
  • O (Orgull, perquè estem orgullosos de dir on anem i qui ens ha venut el producte que hem comprat)
  • N (Novetat del producte, distinció respecte al reste de coses que ens venen)
  • C (Confort, perquè encara que siga innovador, sabem que no fallarà ja que coneixem altres aspectes del producte o servici que ens donen seguretat)
  • A (Argent, o el que és el mateix, per dinés, preu..que, com podem observar, no es l’únic factor)
  • i S (Simpatia del venedor).

Al marge de mètodes com aquest, existeix alguna cosa que ens fa millors venedors i que, per tant, fan que venem més i millor i és l'anomenada Intel·ligència emocional, que es defineix com la capacitat d’una persona (en aquest cas del venedor) per a controlar les emocions pròpies i entendre les d’altres persones (el client en aquest cas). La intel·ligència emocional es composa de determinades habilitats com l’escolta activa, l’empatia, l’assertivitat, la negociació, l’autocontrol, la motivació, les habilitats socials, etc. Es necessari també actituds personals com l’entusiasme (creure en allò que fas perquè quan creus en alguna cosa, crees alguna cosa), l’autoconfiança, la paciència, la tolerància, la iniciativa, la diferenciació respecte a la competència, la facilitat de paraula, la memòria i l’atenció al client i moltes altres coses.  

A més de totes aquestes aptituds i actituds, tota venta consta d’una serie d’etapes que hem de conèixer per a saber en quin moment ens trobem i poder així, aplicar les tècniques de venda més adequades en cada moment. S’han de conèixer les necessitats i desitjos del client i moltes vegades, necessitem parlar menys i escoltar i atendre més al client per a així, adonar-nos de què està passant i què ens està demanant el nostre client i oferir així, el millor servici.

La comunicació verbal, allò que fa referència a les paraules, és fonamental al procés de venda però sobretot la comunicació no verbal (gestos, mirada, posició, etc.) i la comunicació para verbal (tots aquells elements relacionats amb la veu) ja que ens informen, moltes vegades i en major mesura, sobre la situació en la que es troba el client (La Regla Mehrabian ens informa molt be d’aquestos tres elements de la comunicació no verbal, i el 38% ens fixem en la comunicació para verbal, tot allò relacionat amb la veu).

Hem d’estar alerta i conèixer així al nostre client més que donar-nos a conèixer. Solament coneixent bé a qui tenim enfront podrem oferir, de forma personalitzada, allò que necessita. No hem, per tant, de tractar a tots el clients de la mateixa manera perquè també existeixen tipologies de clients (l’indecís, el que tot ho sap, l’insegur, el reflexiu, el conversador…) i per tant, cadascú necessita alguna cosa diferent. Si tractem a tots els clients d'igual manera, no estem destinats a l’èxit ja que cadascú de nosaltres som diferents, i per tant, cadascú tenim unes necessitats que són les que hem de conèixer al detall per a triomfar. Coneixent-te més a tu mateix, amb autoconfiança i seguretat, coneixeràs millor al teu client i per tant podràs potenciar totes les vendes i sacar el major partit possible, a través de l’ús d’una gran i potent eina anomenada intel·ligència emocional.

 

 

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